Subject: Ed: Küsimus Delfist
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 17:27:53 +0300

Saatja: Carmen Katariina Sikk
Saatmisaeg: kolmapäev, 20. märts 2024 16:28
Adressaat: 'Greete Palgi' <[email-masked]>
Teema: Vs: Küsimus Delfist

Tere, Greete!

Aitäh päringu eest. Palutud andmed saab kätte retseptiandmetest, mis on
olemas Tervisekassal. Suunasin päringu neile ning kui nad on vastuse kokku
pannud, siis edastavad nad selle Teile.

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Saatja: Greete Palgi <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saatmisaeg: kolmapäev, 20. märts 2024 12:45
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Küsimus Delfist

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kas oleks võimalik välja võtta andmed, kui paljud inimesed on Eestis
saanud loa ravikanepi (kannabinoide sisaldavate preparaatide)
tarvitamiseks-ostmiseks?

Olen tänulik võimalikult pika aja andmete kohta, mis Teil vähegi on.

Kõike kena

Delfi Meedia uuriva toimetuse andmeajakirjanik

Greete Palgi

517 2440